Retour- en klachtenprocedure

Retourprocedure

Als je het artikel om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, dan heb je het recht om het artikel binnen veertien (14) dagen na aflevering aan KidZ ImpulZ te retourneren (herroepingsrecht).

Retourzendingen moeten wel binnen 14 dagen na ontvangst en graag per mail aan KidZ ImpulZ te worden gemeld (voorafgaand aan de retourzending), waarna de retourprocedure  aan jou zal worden toe gestuurd.

Retouren worden geaccepteerd indien:

  • het artikel onbeschadigd is en het in de originele verpakking door ons wordt ontvangen
  • het binnen 14 dagen na de retourmelding bij ons retour is, samen met het ingevulde "formulier herroeping" (graag bijsluiten)
  • de kosten voor retourzendingen komen voor rekening van de klant
  • bij een retourzending, volgens de retour voorwaarden, betaalt KidZ ImpulZ binnen 2-5 werkdagen het betaalde aankoopbedrag volledig terug (dus incl de verzendkosten van de bestelling)

Let op: Recht van retour geldt NIET voor gepersonaliseerde artikelen (borduring met naam of tekst), artikelen met een eigen kleurcombinatie (zoals bijvoorbeeld een boxzak, of een 2 kleuren speelkleed/boxkleed), multi loungers (=seat 'n sleeps),  kinderbankjes, speelkleden van heel klein en heel groot formaat (=XS, XL en XXL), buitenspeelkleden van groot formaat (=XL), en/of op verzoek in een afwijkend formaat gemaakte artikelen (bijv alle aankleedkussens die niet in de XXL of standaard maat (70*50 cm) zijn gemaakt. Recht van retour geldt ook niet voor artikelen van de SALE pagina.

Samenvattend maken wij je erop attent dat wij de melding van retournering graag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling ontvangen. Indien wij binnen 14 dagen geen retourzending hebben ontvangen , zullen wij jouw verzoek tot retournering afleggen (tenzij anders is besproken met één van onze medewerkers).

Het formulier herroeping met alle gegevens én het retouradres kun je hierbij zelf direct downloaden of bij ons aanvragen via de mail: [email protected]

Download hier jouw Formulier herroeping

Staaltjes opvragen?
Indien de juiste kleur voor jou belangrijk is, adviseren wij jou om even op op de kleurkaart te kijken en/of vooraf staaltjes aan te vragen. De kleuren op de website kunnen namelijk afwijken, afhankelijk van de instellingen.


Klachtenprocedure

Wij streven natuurlijk naar goede producten en tevreden klanten :-). Echter ook wij kunnen niet altijd voorkomen dat er toch een probleem met een product is (of ontstaat). Onze producten worden gemaakt door mensen in ons naaiatelier en er kan altijd iets mis gaan. Maar ook dan staan wij voor je klaar!

Mocht er een probleem zijn met jouw bestelling, dan verzoeken wij jou vriendelijk om ons hierover zo snel mogelijk en bij voorkeur per e-mail op [email protected] te informeren. Het is fijn, als wij meteen mee kunnen kijken, dus wij adviseren jou om het order(bestel)nummer en één of enkele foto's mee te mailen waarop het probleem goed zichtbaar is.
Indien het ordernummer niet voorhanden is, ontvangen wij graag de naam en het adres waarop de bestelling is geplaatst, en de datum waarop de bestelling ongeveer is geplaatst.

Voor alle vragen kun je ons 24 uur per dag mailen op [email protected].