Over ons

Tijdens de zwangerschapsgymnastiek maakte ik kennis met allemaal "nieuwe" moeders en we hadden altijd veel aan elkaars babytips. Er is zo veel in babyland maar toch ook weer niet alles en grappig genoeg misten we vaak dezelfde producten, zoals bijvoorbeeld een goed speelkleed, zacht en lekker dik. Ik was al ondernemer dus besloot de artikelen dan maar zelf te ontwikkelen....

In juni 2007 was de webshop een feit, met alle woon- en leef-accessoires die het dagelijkse leven met kids extra handig maken. Producten die meestal ontwikkeld zijn op basis van eigen ervaringen.

KidZ ImpulZ producten zijn uitgebreid thuis gebruikt, getest en steeds weer verbeterd. De eerste draaipogingen van mijn dochter waren veilig, dankzij het speelkleed. Toen ze groter werd, lag het kleed onder de glijbaan, en nu gaat het nog steeds mee naar het strand.
Het aankleedkussen XXL is ontwikkeld omdat er gewoon geen groot formaat aankleedkussen was, en ik alle aankleedkussens die er waren "suf en saai" vond. Mijn aankleedkussen heeft bijna 4 jaar dienst gedaan omdat mijn dochter maar niet zindelijk werd.
Op haar kamer ligt nu een zitzak met haar eigen naam. Ze speelt vaak in haar Tipi tent, en onze logeetjes slapen natuurlijk op de Seat n Sleep, en er wordt in huis flink gelounged op de kinderfauteuil XXL.

 

KidZ ImpulZ staat geregeld op de 9 maanden beurs en onze inmiddels bekende Aankleedkussens XXL liggen dan op de Pampers verschoningsstand, tot genoegen van klanten, dreumesen en Pampers zelf natuurlijk. Onze producten zaten jarenlang in het Nutricia spaarprogramma en onze speelkleden worden gebruikt bij de feestjes van My Greatest Party.

En sinds 2017 liggen onze speciale aankleedkussens XXL ook op een steeds groter aantal toiletten van de restaurants van La Place: het PIPI concept. Leuk te weten is dat zij op het dames- en het herentoilet een verschoningsruim te hebben gemaakt.

Klanttevredenheid staat bij ons dan hoog in het vaandel. Wij zijn gemakkelijk benaderbaar, staan open voor suggesties én wij vragen elke klant hoe hij zijn artikelen, en het bestelproces heeft ervaren middels product reviews en Kiyoh reviews zodat we onze klantenservice elke dag verder kunnen verbeteren!

Heb jij nog goede suggesties of wil je iets aan ons kwijt? Mail ons gerust op [email protected].

Ik wens je veel winkelplezier op de website!

Berrique Willmott