Over ons

Tijdens de zwangerschapsgymnastiek maakte ik kennis met allemaal "nieuwe" moeders en we hadden altijd veel aan elkaars babytips. Er is zo veel in babyland maar toch ook weer niet alles en grappig genoeg misten we vaak dezelfde producten, zoals bijvoorbeeld een goed speelkleed, zacht en lekker dik. Ik was al ondernemer dus besloot de artikelen dan maar zelf te ontwikkelen....

In juni 2007 was de webshop een feit, met alle woon- en leef-accessoires die het dagelijkse leven met kids extra handig maken. Producten die meestal ontwikkeld zijn op basis van eigen ervaringen.

KidZ ImpulZ producten zijn uitgebreid thuis gebruikt, getest en steeds weer verbeterd. De eerste draaipogingen van mijn dochter waren veilig, dankzij het speelkleed. Toen ze groter werd, lag het kleed onder de glijbaan, en nu gaat het nog steeds mee naar het strand.
Het aankleedkussen XXL is ontwikkeld omdat er gewoon geen groot formaat aankleedkussen was, en ik alle aankleedkussens die er waren "suf en saai" vond. Mijn aankleedkussen heeft bijna 4 jaar dienst gedaan omdat mijn dochter maar niet zindelijk werd. Ze speelde vervolgens vaak in haar Tipi tent, en onze logeetjes sliepen natuurlijk op de Seat n Sleep. en natuurlijk stond er altijd een kinderfauteuil met haar naam in de kamer. Vervolgens lag er op haar kamereen zitzak met haar eigen naam waar ze op de lagere school heerlijk op lag te kletsen met vriendinnetjes.

 

Ook Kinderdagverblijven en gastouders bestellen bij ons hun aankleedkussens, speelkleden en buitenspeelkleden en diverse bedrijven gebruiken de kinderfauteuils met naam als origineelen eenduidig kraamcadeautje wat meteen bij de kersverse ouders afgeleverd wordt. Leuker kan bijna niet toch?

KidZ ImpulZ stond geregeld op de 9 maanden beurs en onze inmiddels bekende Aankleedkussens XXL lagen dan op de Pampers verschoningsstand, tot genoegen van klanten, dreumesen en Pampers zelf natuurlijk.

En sinds enkele jaren liggen onze speciale aankleedkussens XXL ook op een steeds groter aantal toiletten van de restaurants van La Place: het PIPI concept. Leuk te weten is dat zij op het dames- en het herentoilet een verschoningsruim te hebben gemaakt.

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn gemakkelijk benaderbaar, staan open voor suggesties én wij vragen elke klant hoe hij zijn artikelen, en het bestelproces heeft ervaren middels product reviews en Kiyoh reviews zodat wij onze klantenservice elke dag verder kunnen verbeteren!

Heb jij nog goede suggesties of wil je iets aan ons kwijt? Mail ons gerust op [email protected].

Ik wens je veel winkelplezier op de website!

Berrique Willmott